По време на Workplace conference and Expo, проведени във Филаделфия през октомври, Бордът на директорите на IFMA одобри новото лого на асоциацията. То представлява най-естетическата промяна в бранда и образа на IFMA от въвеждането на първото лого – през 1983 г.
„В последните 30 години членската маса на IFMA се разраства и развива”, казва президентът на IFMA Тони Кейн. „Като организация ние не само насърчаваме прогреса, но и даваме възможност на нашите членове да допринасят за промените, които искат да видят. За някои това означава професионално развитие чрез нашите международно признати препоръки. За други – достъп до образование и обмяна на опит и идеи по време на конференцията и изложението. За 30 години IFMA е успяла да допринесе за промяна в образа на фасилити мениджмънта. Нашето ново лого символизира нашия ангажимент да продължим да тласкаме тази промяна за следващите 30 и повече години.”
Логото е създадено от маркетинг екипа на IFMA, начело с директора Стюарт Далас и с партньорството на Nieger Design. Проектът, продължил една година, представлява изследване, състоящо се от проучвания и интервюта сред членовете и акционерите на IFMA Резултатите от тях бяха внедрени и визуализирани в крайната версия на логото.
„Новото лого е много повече от комбинация между форма и цветове” – казва Далас. „В процеса на създаването му ние се опитахме да съчетаем богатата си история с визията, която имаме за бъдещето. Ярките и живи цветове и шрифта са едновременно модерни и вечни. Новото лого на IFMA преосмисля визуално нашето послание и завета, който искаме да оставим. Освен това планира бъдещия ни път. Вярвам, че вижданията ни са споделени от всички в IFMA, което значи, че новото лого принадлежи на всички нас.”
Въпреки че новото лого беше одобрено през октомври, внедряването му във всички организации партньори на IFMA ще трае около година, като това ще става поетапно и с мисъл за устойчивост – брандираните със старото лого продукти ще бъдат използвани докато бъдат изчерпени, а не просто извадени от употреба.
IFMA е най-голямата и световно разпознаваема организация за фасилити мениджмънт. Тя събира заедно повече от 23 500 члена от 94 страни. Основана през 1980 г., ИФМА сертифицира професионалисти в областта на фасилити мениджмънта, провежда различни научни изследвания, и организира World Workplace, форум, в чиито рамки са най-голямата конференция и изложение за фасилити мениджмънт в света. БГФМА е официално партньор на IFMA в рамките на IFMA Alliance от юни 2013 г.